Dependent/a moda (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Fundació Adecco Aldaia

Inscripcions tancades

T'apassiona la moda i l'atenció al client? Cerques treballar a jornada parcial per a compatibilitzar amb altres activitats? Tens disponibilitat immediata? Si la resposta és sí, para atenció a la següent oferta:

Important multinacional del sector moda, requereix incorporar un/a Dependent/a en un dels seus centres situat en el Centre Comercial de Bonaire.

Busquem una persona entusiasta, amb do de gents, actitud positiva, flexibilitat, orientada a l'at. al client, ganes d'aprendre, gust per la moda i que li agrade treballar en equip.

Descripció

Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.

Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra manera d'actuar, la nostra manera de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.

Funcions

  • Assessorar de forma personalitzada als clients.
  • Mantindre l'ordre de la botiga.
  • Atendre i gestionar les caixes.
  • Gestió i ordre dels emprovadors.

S'ofereix

  • Jornada parcial de 20 o 25 hores setmanals de Dilluns a Dissabtes en torns rotatius.
  • Oportunitats de promoció. Torns de treball flexibles i formació en coneixement del producte, Visual Marxandatge i sobretot una gran companyia on treballar.
  • Contracte inicial d'1 any.
  • Salari segons Conveni Col·lectiu.

Requisits

  • Certificat de discapacitat igual o superior al 33%.
  • Imprescindible trobar-se en desocupació.
  • Disponibilitat per a treballar en horari de matins o vesprades.
  • Experiència anterior en llocs d'atenció al client i/o dependent/a en comerç.
  • Valorable vehicle propi. Imprescindible la possibilitat d'arribar al centre de treball.

Competències a valorar:

  • Motivació, optimisme i energia: Afrontar el treball diari amb una bona actitud d'alegria, esperança i confiança, mantenint un alt nivell d'entusiasme i optimisme. Mantindre el rendiment malgrat la incertesa i la frustració i trau conclusions positives de qualsevol situació.
  • Orientació a resultats: Complir amb els objectius marcats per a la tasca, projecte o posició; fer el treball amb la finalitat d'aconseguir uns objectius concrets, fixant metes o objectius desafiadors, millorant i mantenint un alt nivell de rendiment.
  • Orientació al client: Detectar, atendre i satisfer les necessitats del client adequadament. Considerar al client com a objectiu prioritari. Actuar amb vocació de servei, mostrant una actitud de disponibilitat cap al client, la qual cosa ajuda a enfortir la relació professional amb ell. S'anticipa a les necessitats del client, donant-los prioritat i posant en marxa plans per a satisfer-les.
  • Treball en equip: Afavorir el clima emocional de l'equip. Potenciar la reflexió conjunta de l'equip. Facilitar la tasca conjunta de l'equip.