Teleoperador/a atenció clients sector energètic

Adecco Província de València

Inscripcions tancades

Empresa líder en sector contact center el principal client del qual és Iberdrola, requereix incorporar Teleoperador/ses per a diverses campanyes d'atenció a clients.

Funcions

La principal funció del lloc és brindar informació al client i atendre totes les seues reclamacions, inquietuds, suggeriments o consultes relacionades amb el servei contractat

S'ofereix

  • Formació inicial de dues setmanes amb beca inclosa, contractació de duració determinada segons campanya.
  • Tipus de jornada: de dilluns a diumenge, torns segons campanya.
  • Tipus de contracte: temporal.
  • Salari brut hora: 8,14€/h

Requisits

  • Excel·lents habilitats de comunicació
  • Capaç de manejar situacions estressants.
  • Esperit de treball en equip. Organitzat. Curiós i famolenc per aprendre més.
  • Resolució del problemes
  • Orientat a la satisfacció del client.