Empresa líder donant serveis a les companyies més grans de diferents sectors, incloent: telecomunicacions, finances, salut, detallistes, administració pública, nadiues digitals, entre altres.
Funcions
La principal funció del lloc és Brindar informació al client i atendre totes les seues reclamacions, inquietuds, suggeriments o consultes relacionades amb el servei contractat
S'ofereix
- Què ofereix l'empresa: contracte de 6 mesos amb possibilitat de continuïtat.
- Tipus de jornada: de dilluns a diumenge 32-38 H setmanals
- Tipus de contracte: temporal
Requisits
- Excel·lents habilitats de comunicació en l'IDIOMA OFERIT tant oral com escrita. Ha de poder mantindre una conversa telefònica i utilitzar un llenguatge formal i cortés.
- Capaç de manejar situacions estressants.
- Esperit de treball en equip. Organitzat. Curiós i famolenc per aprendre més.
- Pensament crític i analític.
- Resolució del problema.
- Orientat a la satisfacció del client.