Access Gestió Integral d'Ocupació, empresa experimentada en la gestió dels Recursos Humans, orientada a les persones i amb un servei especialitzat i complet de Treball Temporal i Consultoria, seleccionem un/a Tècnic/a de RH per a la nostra delegació a Algemesí.
Si t'apassionen els RH i t'agradaria formar part d'un equip de treball dinàmic i en continu creixement, t'estem buscant.
Funcions
- T'encarregaràs de l'atenció telefònica i presencial en la delegació.
- Redactaràs i publicaràs les ofertes en els portals d'ocupació.
- Realitzaràs la cerca i selecció de personal del personal per a la seua posada a disposició, a través d'entrevistes personals.
- Et responsabilitzaràs de tota la gestió documental per a la correcta contractació del personal i seguiment d'aquest.
- Realitzaràs les gestions a través del nostre programa informàtic propi.
- Tramitaràs les altes, baixes, contractes i altra documentació.
S'ofereix
- Incorporació en una empresa dinàmica i en expansió.
- Horari de dilluns a divendres de de 9h a 18h hores amb una pausa per al menjar.
- Bon ambient de treball.
Requisits
- Formació específica en Relacions Laborals, Psicologia o Ciències del Treball.
- Que pugues aportar almenys un any d'experiència en empreses de treball temporal o consultores de RH.
- Valorarem molt positivament que pugues aportar experiència en Sistema especial Agrari.
- Coneixements informàtics, principalment maneig d'excel.
- Es valorarà maneig de programes de gestió: sistema XARXA, Contrat@, Siltra i Epreselec principalment.
- Actitud proactiva.
- Excel·lents habilitats de comunicació.
- Passió per les persones.
- Capacitat per a la resolució d'incidències.
- Capacitat per a desenvolupar i mantindre relacions efectives tant amb el client intern com l'extern.