Tècnic/a de RH

Access Algemesí

Inscripcions tancades

Access Gestió Integral d'Ocupació, empresa experimentada en la gestió dels Recursos Humans, orientada a les persones i amb un servei especialitzat i complet de Treball Temporal i Consultoria, seleccionem un/a Tècnic/a de RH per a la nostra delegació a Algemesí.

Si t'apassionen els RH i t'agradaria formar part d'un equip de treball dinàmic i en continu creixement, t'estem buscant.

Funcions

  • T'encarregaràs de l'atenció telefònica i presencial en la delegació.
  • Redactaràs i publicaràs les ofertes en els portals d'ocupació.
  • Realitzaràs la cerca i selecció de personal del personal per a la seua posada a disposició, a través d'entrevistes personals.
  • Et responsabilitzaràs de tota la gestió documental per a la correcta contractació del personal i seguiment d'aquest.
  • Realitzaràs les gestions a través del nostre programa informàtic propi.
  • Tramitaràs les altes, baixes, contractes i altra documentació.

S'ofereix

  • Incorporació en una empresa dinàmica i en expansió.
  • Horari de dilluns a divendres de de 9h a 18h hores amb una pausa per al menjar.
  • Bon ambient de treball.

Requisits

  • Formació específica en Relacions Laborals, Psicologia o Ciències del Treball.
  • Que pugues aportar almenys un any d'experiència en empreses de treball temporal o consultores de RH.
  • Valorarem molt positivament que pugues aportar experiència en Sistema especial Agrari.
  • Coneixements informàtics, principalment maneig d'excel.
  • Es valorarà maneig de programes de gestió: sistema XARXA, Contrat@, Siltra i Epreselec principalment.
  • Actitud proactiva.
  • Excel·lents habilitats de comunicació.
  • Passió per les persones.
  • Capacitat per a la resolució d'incidències.
  • Capacitat per a desenvolupar i mantindre relacions efectives tant amb el client intern com l'extern.